21.10.2024
Щороку дизайнери підрозділу покриттів компанії BASF вивчають майбутні тенденції, які вони використовують як основу для розробки позицій поверхонь, текстур і кольорів у різноманітних областях, включаючи промисловість, моду, споживчі товари, природу та технології. Потім результати досліджень передаються клієнтам BASF в автомобільній галузі для розробки планів масового виробництва. «ROUTING» - так називаються автомобільні кольорові тренди 2024-2025 років - натхненний концепцією “маршрутизації” в комунікаційних технологіях, що означає спосіб передачі інформації.
Щороку дизайнери з підрозділу Coatings BASF створюють нову колекцію кольорів, щоб надихнути автомобільних дизайнерів у всьому світі. «ROUTING», назва автомобільних кольорових тенденцій 2024-2025 рр., натхненна концепцією «маршрутизації» в комунікаційних технологіях, яка означає спосіб передачі інформації.
«У наших спостереженнях за тенденціями ми визначили, що спосіб спілкування та обробки інформації за допомогою людського чи штучного інтелекту є потужним рушієм розвитку трендів», - говорить Марк Гут'яр (Mark Gutjahr), глобальний керівник відділу автомобільного дизайну кольорів BASF. «Комунікація є живим, постійно мінливим і взаємним сприйняттям - так само, як і кольори».
ROUTING демонструє еволюцію комунікації через різноманітну палітру кольорів, підкріплену ключовими заявами експертів BASF у галузі дизайну.
Цьогорічні тренди включають нові червоні кольори з інтенсивними фіолетовими відтінками, що означає відхід від більш темних і блакитно-червоних кольорів. Темні ахроматичні кольори були підсилені інтенсивними кольоровими ефектами, пропонуючи динаміку за межами суцільного чорного. Вишукані металеві ефекти вирізняються сильним впливом на поверхню, що надає металікам нового сяйва. Спектр пастельних кольорів продовжує урізноманітнюватися, наприклад, у вже доступних на ринку бежевих і світло-зелених тонах, а також у незвичайних проміжних тонах. Сталий розвиток і функціональність залишаються основними темами ROUTING, а кольори розроблені з використанням відновлюваних, перероблених і біоматеріалів також оптимізовані для сенсорних систем водіння.
Оскільки OEM-виробники автомобілів покладаються на тенденції кольорів BASF при розробці автомобільних кольорів для своїх майбутніх моделей, кінцеві споживачі можуть стати свідками нового напрямку на дорогах протягом наступних трьох-п'яти модельних років.
У регіоні EMEA HARBINGER'S INK стає потужним ключовим кольором, заснованим на усвідомленні того, що природні ресурси є обмеженими. Цей сильний чорний колір з унікальним і небаченим ефектом блиску посилюється завдяки поєднанню вуглецево-негативних і відновлюваних компонентів, а також пігментів, що біологічно розкладаються.
«HARBINGER'S INK уособлює важливу інтеграцію екологічної відповідальності в автомобільному дизайні», - пояснює Гут'яр (Gutjahr). «Він укладає угоду про прямий зв'язок між сильною позицією кольору та стійкою концепцією».
SCINTILLATION вирізняється в Азійсько-Тихоокеанському регіоні своїм витонченим теплим сірим кольором та ефектом рідкого металу, створеним за допомогою нової технології низькоемісійного базового покриття. Цей колір символізує майбутню спорідненість між людським і штучним інтелектом, а також підвищує цінність бренду автомобілів високого класу, їхню якість та екологічність.
«SCINTILLATION відображає прагнення регіону до вишуканого, але перспективного дизайну, - зазначає Чіхару Мацухара (Chiharu Matsuhara), керівник відділу дизайну автомобільних кольорів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. «Це відповідає спрямованості регіону на створення високоякісних, екологічних автомобільних рішень, які відповідають як технологічному прогресу, так і неминущим цінностям».
В Америці HOLDING SWAY - визначний колір, який символізує злиття подвійних відтінків і спільної енергії. Цей колір має інтенсивний фіолетовий відтінок із сильним блакитним ефектом зсуву.
«У різних аспектах суспільства різноманітні впливи поєднуються і надихають на інноваційні рішення для продуктів. Створюючи зв’язки та поєднуючи протилежності, з’являються нові можливості та простори для споживання, спілкування та мобільності», – пояснює Ліззі-Марі Гофман (Lizzie-Marie Hoffmann), провідний дизайнер кольорів у Північній та Південній Америці. «У HOLDING SWAY символізується цінність прозорої та спільної енергії, що зливаються для формування інноваційних шляхів».
Щороку дизайнери підрозділу покриттів BASF вивчають майбутні тенденції, які вони використовують як основу для розробки позицій поверхонь, текстур і кольорів у різноманітних областях, включаючи промисловість, моду, споживчі товари, природу та технології. Потім результати досліджень передаються клієнтам BASF в автомобільній галузі для розробки майбутніх планів масового виробництва.
У 2024 році ZENOMENON та EFFLORESCENCE, два кольори, розроблені BASF і включені в останні колекції кольорових трендів, були відзначені нагородою Red Dot Design Award, одним із найпрестижніших дизайнерських конкурсів у світі.