GLASURIT® - ІМ'Я, ЩО ОЗНАЧАЄ ТРАДИЦІЇ ТА ЯКІСТЬ

Історія бренду Glasurit® налічує понад сто років роботи у лакофарбовій галузі. Glasurit® - це найвищі стандарти якості, першокласні лакофарбові матеріали та результати інноваційних рішень. Glasurit® є провідним світовим експертом у сфері авторемонту, і коли мова заходить про спрощення процесу ремонтного фарбування із збереженням надійності та економічності, пропонує своїм клієнтам ідеальні рішення.

Тут ми хотіли б розповісти про становлення бренду Glasurit® та інноваційні продукти, завдяки яким Glasurit® знову й знову визначає стандарти галузі.

1888

Історія починається…

У 1888 році Макс Вінкельманн заснував у Гамбурзі компанію з виробництва лаків і фарб.

1893

Біла емаль приносить перший успіх:

Перші партії продукції поставлялися ринку під назвою «Kristall-Weiss» (емаль білого кольору). Спочатку емаль призначалася для фарбування океанських лайнерів, але незабаром сфера її застосування розширилася. Серед ключових замовників були суднобудівні заводи, двір Кайзера Німеччини та трамвайна компанія Гамбурга.

1898

Продукція Макса Вінкельманна отримує назву "Glasurit":

Через 10 років асортименти продукції підприємства Макса Вінкельманна помітно розширився, і він вирішив продавати її під єдиною торговою маркою. Бренд Glasurit® був зареєстрований понад сто років тому. Ця назва (у перекладі з німецької "Glasur" - глазур, емаль) повністю відображає зовнішній вигляд і міцність продуктів, що випускаються. Фірмовий знак у вигляді голови китайського чиновника став символом високої якості.

1925

Поява папуги:

Приблизно через чверть століття після появи торгової марки Glasurit® як товарний знак було зареєстровано зображення папуги. Папуга є символом бездоганного та привабливого зовнішнього вигляду. Зображення китайця на продукції збереглося, але вже не на центральному місці.

1932

Асортименти продукції розширюється:

Продукція Glasurit® швидко стає відомою на ринку завдяки високій якості фарб та емалей.

1945-55

Glasurit® на межах епох:

У період повоєнного відновлення економіки попит на ЛФМ збільшувався високими темпами. Автомобільна галузь стає основним замовником промисловості. Лаки та фарби Glasurit® стали швидко набирати популярності не тільки в Німеччині, а й у багатьох інших країнах.

1956

Нова ера папуги:

Зображення папуги стало більш рельєфним, а його форма набула додаткову динаміку та гармонію. Яскраве та впізнаване зображення перетворюється на символ сильного бренду.

1964

Металіки для авторемонту:

Представивши ринку 54 Серію, Glasurit® підтвердив своє технологічне лідерство. Матеріали стали справді інноваційними, оскільки це були перші базові авторемонтні фарби з ефектом металік.

1965

BASF Aktiengesellschaft, Людвігсхафен:

Glasurit-Werke Max Winkelmann AG входить до складу концерну BASF Aktiengesellschaft, м. Людвігсхафен.

1982

Glasurit® RATIO Система:

Прагнення до ефективності, простоти, керованості та безпеки робіт з ремонтного фарбування автомобілів призвело до того, що в 1982 році фахівцями Glasurit® була розроблена система Glasurit® RATIO. Це раціональна система, яка дозволяє прискорити авторемонт та знизити витрати.

1992

Glasurit® 90 Серія:

Glasurit® один із перших виводить на ринок лінійку матеріалів на водній основі. Презентація 90-ої Серії відбулася на виставці AutoMechanika у 1992 році. Завдяки першокласній якості продукції, а також простій та зручній технології застосування Glasurit® 90 Серія гарантує чудовий результат. З самого початку розробники приділяли пріоритетну увагу зменшенню вмісту розчинників, що призвело до підвищення екологічності лакофарбових матеріалів.

1995

Glasurit® 22 Серія:

Досягти більшого з меншою кількістю розчинника! Glasurit® робить ще один крок на шляху підвищення екологічної ефективності кузовних цехів завдяки впровадженню Glasurit® 22 Серії. Високий вміст твердих речовин означає меншу кількість розчинника, а також сприяє економії матеріалів та прискоренню робочих процесів.

1996

Glasurit® 55 Серія:

1996 рік ознаменувався випуском нової серії Glasurit® 55. Продукти на основі розчинника за своїми характеристиками перевершили продукти 54 Серії, що успішно продавалися.

2000

Система Glasurit® RATIO Concept Plus:

У 2000 році на виставці AutoMechanika було вперше представлено систему Glasurit® RATIO Concept Plus - комплексний пакет рішень, спрямованих на підвищення ефективності роботи, оптимізацію технологічних процесів та вдосконалення управління діяльністю МКЦ. Таким чином, Glasurit® стає постачальником комплексних рішень для авторемонтних майстерень.

2002

Glasurit® 90 Серія святкує свій юбілей!

За 10 років з моменту першої появи продукти Glasurit® 90 Серії здобули лідерство на ринку базових фарб на водній основі. Клієнти Glasurit® можуть впевнено дивитися в майбутнє, оскільки продукція Glasurit® 90 повністю відповідає всім екологічним вимогам законодавства (VOC).

2004

Glasurit® 68 Серія:

Навесні 2004 року Glasurit® 68 Серія встановлює нові стандарти в сегменті ЛКМ для комерційного транспорту (як для первинного фарбування, так і для ремонту ЛКП). Будучи гідним продовженням 18 Серії, 68 Серія поєднує необхідні якості сучасної лакофарбової системи, що відповідає нормативам за вмістом летких органічних речовин: ефективність, економічність і надійність.

2007

Glasurit® Classic Car Colors:

У 2007 році Glasurit® створює спеціальний сервіс з підбору кольору для власників "класичних" автомобілів. Як експерт в галузі фарбування та авторемонту з більш ніж сторічним досвідом, Glasurit® дає корисні рекомендації з усіх аспектів ремонту класичних автомобілів.

2009

Навчальний Центр Авторемонту Glasurit®:

У 2009 році на території заводу Glasurit® у м. Мюнстер відкрито найсучасніший у світі Навчальний Центр Авторемонту (Refinish Competence Center - RCC). Тут співробітники кузовних цехів проходять навчання з усіх ультрасучасних технологій.

2012

Glasurit® 90 Серія:

90 Серія Glasurit® відзначає 20-річний ювілей і, як і раніше, є лідером на ринку серед ЛФМ на водній основі. Продукція гарантує чудову покриваність, простоту використання та скорочення термінів ремонтних робіт. 90 Серія Glasurit® використовується не тільки в Європі, але також в Азії, Північній та Південній Америці.

2013

ColorMotion:

Glasurit® створює власну мережу ColorMotion, пропонуючи своїм клієнтам по всій Європі інноваційні рішення, що містять такі теми, як управління бізнесом, маркетинг, управління персоналом. Завдяки широкому спектру послуг, Glasurit® забезпечує підтримку своїм клієнтам у сфері сталого розвитку їхнього бізнесу.

2015

Папузі Glasurit® виповнюється 90 років!

Незважаючи на свій поважний 90-річний вік, папуга Glasurit® зберегла яскравість і барвистість. Папуга є символом торгової марки Glasurit® з 1925 року. Зображення папуги на логотипі Glasurit® постійно змінювалося, щоб відповідати духу часу. Незмінною завжди залишалася чудова якість, яка й забезпечила успіх на світовому ринку.

2017

25 РОКІВ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Історія успіху Glasurit® 90 Серії розпочалася 25 років тому. Як одна з перших систем на водній основі, 90 Серія встановлювала стандарти індустрії. І досі жодна інша система матеріалів для авторемонту не дозволяє досягти таких блискучих результатів.

2018

130 років успіху

Ще в 1888 році Макс Вінкельманн створив компанію, яка згодом перетворилася на відомий у всьому світі успішний преміальний бренд лакофарбових матеріалів Glasurit®. З того часу Glasurit® пропонує новаторські ідеї для першокласних результатів. Протягом 130 років ми робимо все можливе для успіху наших клієнтів.

2020

Glasurit® 100 Серія:

Glasurit® уособлює бездоганну якість, а також соціальну та екологічну відповідальність з 1888 року. Інноваційна Серія 100 допомагає клієнтам зростати та ставати конкурентоспроможнішими, зменшуючи при цьому їх екологічний слід. Glasurit® 100 Серія - це перша лінійка базових покриттів на ринку зі значенням ЛОС нижче 250 г/л, що на 40% нижче за межу розчинників ЄС. Це також перевищує всі глобальні вимоги до ЛОС. Створивши лінійку 100 Серія, Glasurit® вдалося розробити систему базових покриттів на водній основі з безпрецедентною екологічною ефективністю та якістю. Нова серія доповнить та розширить існуючий портфель продуктів Glasurit®: 90 серій, 55 серій та 22 серії.